2010. június 23., szerda

Márt pedig az Arkangyalok segítenek .



Általam is nagyrabecsült Astro-Numerológus Kollégámtól Buzsáki Gábortól kértem s kaptam U.n. Tükörhoroszkópot, hogy ne csak az általam tanultak alapján ismerjem KARMÁMAT, hanem egy külső szakértő is elemezzen, mert Ő egészen ? helyesebben másképpen látja a Sorsom alakulását mint Én ! Ekkor 2009 decemberét írtuk és bevallom az elkövetkező évekre írt jóslásait bizony erősen kétségbe vontam a kialakuló konstellációk és az általam tanult Astro elmélet különbözősége miatt. Ma 2010 június 24.-n 01-02 óra között beigazolódott az összes állítása mely szerint a születés napomat követő hónapokban előtérbe kerül a tanulás és a Megtapasztalás a szakmai fejlődés irányába azért mert ez a KARMÁM ! Történt ugyanis arra ébredtem valaki vagy valakik beszélnek hozzám számomra márt megszokott módon a BELSŐ HANGON keresztül. Érezvén a megszokott langyos szellő simogatását, mely ilyenkor körülvesz, és a Belső elégedettség és a Biztonság Érzet emeltsége miatt tudtam Arkangyalaimnak mondandójuk van számomra.


BIZONY, HOGY VOLT MONDANIVALÓJUK :-> mégpedig számomra nagyon fontos mondanivalójuk. Elmagyarázták a NEPTUNUSZOM értelmét a születési Horoszkópomban, hogy fantáziám és a tisztán látásom vitt erre az útra ahol járok és továbbra is használjam a NYILAS Aszcendensem jelentéstartalmát, a Határok át nem lépése, és bölcsesség jelenlétét a hitvilágomon keresztül. ELMONDTÁK AZT IS, következő időszak a bizonyítás jegyében fog zajlani életemben, mert amit állítunk azt bizonyítani kell. EZ IS VÍZÖNTŐ Analógia !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése